Even voorstellen: Shari - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Pamoja Kenya - WaarBenJij.nu Even voorstellen: Shari - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Pamoja Kenya - WaarBenJij.nu

Even voorstellen: Shari

Door: Shari Veldhuizen

Blijf op de hoogte en volg Pamoja

22 Juni 2015 | Nederland, Hilversum

Hallo lezers,

Voor wie het nog niet weten, mijn naam is Shari en ik ben 20 jaar. September vorig jaar besloot ik me te committeren aan het Pamoja Kenya project. Enthousiast en ambitieus begonnen we met een klein groepje aan de opbouw van de vierde generatie Pamoja Kenya. 6 maanden later meldde ik me aan als stagiaire en stapte ik in een achtbaan die ons over minder dan 2 weken op de plaats van bestemming brengt. Ja echt waar nog maar twee weken. Al een jaar roep ik: ‘ik ga naar Kenia’ en nu ga ik dus ook echt naar Kenia. Als stagiair heb ik me vooral nuttig gemaakt op het gebied van fundraising. Een uitdagende, maar ontzettend leuke taak dat ook op het gebied van communicatie veel vereist.

Vanaf dag 1 is het gemeenschappelijke doel onze grootste drijfveer geweest en hebben we nooit uit ogen verloren waar we het voor doen. Dat het nu dan echt bijna zover is, kan ik nog niet helemaal geloven. Het voelt goed om met z’n elven te worden beloond voor ons harde werk deze hele periode. We hebben ups en downs gehad, maar zijn er altijd samen uit gekomen. We zijn steeds hechter geworden en dat is belangrijk voor de voetstap die wij gaan achterlaten in Eldoret. Dat we ons ons gestelde doel van €18.000,- gaan halen, is meer dan geweldig. Met heel veel trots kunnen wij dit gaan overhandigen aan de mensen van A-Step en ik kan niet wachten tot dat moment.

De relatie die wij in deze periode hebben opgebouwd met A-Step is op heel veel manieren waardevol. De uitwisseling van cultuur en kennis is ontzettend leerzaam en bruikbaar in de rest van onze loopbaan. Ik ben al een keer 4 maanden in Zuid-Afrika geweest voor vrijwilligerswerk, maar wat deze reis zo bijzonder maakt is het pad er naar toe en de ontstane vriendschappen en samenwerkingsbanden.
Ik kan niet meer zeggen dan dat ik heel erg uitkijk naar wat de twee weken in Kenia ons gaan brengen en dat ik hoop (weet) dat dit een hele bijzondere reis gaat worden.

Liefs,
Shari

  • 23 Juni 2015 - 18:37

    Rita Konniger:

    Heel veel succes in Kenia. En natuurlijk ook veel reis plezier met z"n allen. Groetjes uit Rekken,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pamoja

Lieve lezers, Welkom bij het reisdagboek van Pamoja Kenya! Pamoja Kenya is een bijzonder sportontwikkelingsproject voor de kansarme jeugd in Kenia. Het project wordt gerund door SM&O en ALO studenten en wordt ondersteund vanuit de HVA. Vanaf september zijn wij met 11 enthousiaste en hard werkende studenten bezig met het genereren van zoveel mogelijk inkomsten door middel van het organiseren van activiteiten en evenementen. Dit geld gaan wij op 5 juli persoonlijk overhandigen aan de lokale organisatie in Eldoret, A-Step. Tijdens dit twee weken durende avontuur willen we iedereen die geïnteresseerd is zo goed mogelijk op de hoogte houden van alles wat er om ons heen gebeurt. Dagelijks zal één van onze studenten een verslag schrijven en deze plaatsen in het dagboek. We kijken ontzettend uit naar ons avontuur en hopen dat jullie met ons mee reizen via onze verhalen. Namens ons hele team wensen we jullie veel leesplezier!

Actief sinds 12 Mei 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6070

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 20 Juli 2015

Op weg naar Eldoret

05 Juli 2015 - 19 Juli 2015

Under the African sun

Landen bezocht: