Even voorstellen: Kevin - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Pamoja Kenya - WaarBenJij.nu Even voorstellen: Kevin - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Pamoja Kenya - WaarBenJij.nu

Even voorstellen: Kevin

Door: Kevin Sprong

Blijf op de hoogte en volg Pamoja

23 Juni 2015 | Nederland, Baarn

Beste lezers,

Mijn naam is Kevin, ik ben 20 jaar en heb in het eerste halfjaar stage gelopen bij Pamoja Kenya. Vorig jaar besloot ik me op te geven voor Pamoja Kenya. Naast deelnemen aan het project, kon ik ook nog stage lopen bij Pamoja, waardoor ik extra veel tijd kon steken in dit prachtige project. Tijdens mijn stage heb ik onder andere een rapport m.b.t. Financiële onafhankelijkheid voor A-Step geschreven. Dit was nog best een uitdaging, omdat het van een afstandje nog best lastig bleek om in te schatten welke stappen er gezet moeten worden om dit te bereiken. Ons bezoek aan A-Step zal hier in ieder geval een positieve bijdrage aan leveren aan de ontwikkeling van deze prachtige organisatie. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit avontuur, dat over minder dan twee weken gaat beginnen, zal verlopen. Één ding is zeker, de reis komt eraan en ik kan niet wachten tot we vertrekken!

Voordat we kunnen vertrekken moeten echter nog enkele dingen geregeld worden. Zo moet alle bagage op de weegschaal om te voorkomen dat we niet over ons maximum gewicht heen gaan. Daarnaast proberen we nog wat extra energie te steken in de verkoop van het door Nadal gesigneerde tennisracket. Dit alles natuurlijk om zoveel mogelijk te kunnen doen voor A-Step en de kinderen uit Eldoret.

Het is ook al een tijd geleden dat ik Tim gesproken heb (dit moet ergens eind Januari geweest zijn) en ik ben erg benieuwd hoe het nu met hem gaat. Via Skype was het in mijn stageperiode best lastig om met hem te communiceren door internetverbinding die nog weleens te wensen over liet. Dit maakt mij wel extra nieuwsgierig naar hoe Tim en de rest van A-Step in het dagelijks leven te werk gaan. Nu eerst nog even knallen om de huidige stage en verslagen af te sluiten en dan op naar Kenia!

Kevin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pamoja

Lieve lezers, Welkom bij het reisdagboek van Pamoja Kenya! Pamoja Kenya is een bijzonder sportontwikkelingsproject voor de kansarme jeugd in Kenia. Het project wordt gerund door SM&O en ALO studenten en wordt ondersteund vanuit de HVA. Vanaf september zijn wij met 11 enthousiaste en hard werkende studenten bezig met het genereren van zoveel mogelijk inkomsten door middel van het organiseren van activiteiten en evenementen. Dit geld gaan wij op 5 juli persoonlijk overhandigen aan de lokale organisatie in Eldoret, A-Step. Tijdens dit twee weken durende avontuur willen we iedereen die geïnteresseerd is zo goed mogelijk op de hoogte houden van alles wat er om ons heen gebeurt. Dagelijks zal één van onze studenten een verslag schrijven en deze plaatsen in het dagboek. We kijken ontzettend uit naar ons avontuur en hopen dat jullie met ons mee reizen via onze verhalen. Namens ons hele team wensen we jullie veel leesplezier!

Actief sinds 12 Mei 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 6106

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 20 Juli 2015

Op weg naar Eldoret

05 Juli 2015 - 19 Juli 2015

Under the African sun

Landen bezocht: